وضعیت هوای فردا پنجشنبه (۳ آبان) با هشدار زرد برای ۲۱ استان همراه است. بارش در برخی شهرهای نیمه شمالی کشور و ارتفاعات ادامه دارد. 

باران - بارندگی - بارش - هوای بارانی - هواشناسی

به گزارش همشهری آنلاین ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، نیمه شرقی زنجان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات و دامنه استانهای مازندران، گلستان و شرق گیلان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و نیمه شمالی کرمان با صدور هشدار زرد همراه است.
احتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، لغزندگی بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال ریزش سنگ، احتمال رانش کوه، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ و سازه‌های موقت و احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات از جمله مخاطرات این اثر است.
علاوه بر این، کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد در استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور و بارش برف در ارتفاعات برای فردا (۳ آبان) پیش‌بینی می‌شود.
بنا بر گزارش سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای فردا برای بخش‌هایی از مرکز و جمعه در مناطقی از مرکز شرق و شمال شرق کشور در برخی از ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی کرده‌است.

کد خبر 893588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha